Részletek
Adatok
Részletek
Játékszabály:
Djeco: Piou Piou _x0009__x0009__x0009__x0009__x0009__x0009__x0009_ DJ05119
Ajánlott életkor:_x0009_6 évtől
Játékosok száma: _x0009_2-5 fő
Játék tartalma: _x0009_47 kártya: 6 róka, 15 kakas, 15 tyúk, 11 fészek és 18 tojás/csirke kártya
A játék célja: _x0009__x0009_3 kiscsirkét „kikelteni”.
Játékszabály: _x0009_Helyezzük a tojáskártyákat kupacban középre a tojás képpel felfelé.
Keverjük meg a lapokat. Osszunk ki 4 lapot minden játékosnak és a maradék lapot tegyük pakliba és azt tegyük a tojás kupac mellé középre. A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásának megfelelő irányban halad. Amikor rákerül a sor a játékosra, akkor választhat: _x0009_
- az egyik játék feladatot hajtja végre (ld. később)
- bedobja az egyik lapját _x0009_
A forduló végén a játékosnak ki kell egészítenie a lapjait, hogy mindig 4 legyen a kezében.
Azután a következő játékos jön.
Játék feladatok:
- Vegyél fel egy tojást: Felmutatva 3 kártyát (kakas+tyúk+fészek), a játékos vehet egy tojás kártyát. Maga elé helyezi a tojás oldalával felfelé.
- Adj életet egy csirkének: A játékos bemutat 2 "tyúk" kártyát és közben imitálja egy tyúk kotkodácsolását. Akkor felfordít egyet a tojás kártyái közül és így kikelt egy új kiscsirkét.
- Vegyél egy tojást egy másik játékostól: A játékos bemutat egy "róka" kártyát egyik ellenfelének és elkéri egy tojás kártyáját (csirkét nem vehet el). A játékostárs visszatámadhat úgy, hogy bemutat 2 "kakas" kártyát (amit aztán be kell dobnia középre és azonnal 2 új lapot húz az eldobott lapok helyett).
Minden kártyát, amit bemutattak a játékosok azután be kell dobni középre és helyettük új lapot kell húzni középről. Amikor a pakli elfogyott, valaki megfordítja a bedobott lapokat és így új pakli keletkezik.
Figyelem: Senki nem fordíthatja fel azonnal a húzott tojást (vagyis keltheti ki a kiscsirkét)
Ki nyer? Az nyer, aki először tud 3 kiscsirkét „kikelteni”.
Djeco: Piou Piou _x0009__x0009__x0009__x0009__x0009__x0009__x0009_ DJ05119
Ajánlott életkor:_x0009_6 évtől
Játékosok száma: _x0009_2-5 fő
Játék tartalma: _x0009_47 kártya: 6 róka, 15 kakas, 15 tyúk, 11 fészek és 18 tojás/csirke kártya
A játék célja: _x0009__x0009_3 kiscsirkét „kikelteni”.
Játékszabály: _x0009_Helyezzük a tojáskártyákat kupacban középre a tojás képpel felfelé.
Keverjük meg a lapokat. Osszunk ki 4 lapot minden játékosnak és a maradék lapot tegyük pakliba és azt tegyük a tojás kupac mellé középre. A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásának megfelelő irányban halad. Amikor rákerül a sor a játékosra, akkor választhat: _x0009_
- az egyik játék feladatot hajtja végre (ld. később)
- bedobja az egyik lapját _x0009_
A forduló végén a játékosnak ki kell egészítenie a lapjait, hogy mindig 4 legyen a kezében.
Azután a következő játékos jön.
Játék feladatok:
- Vegyél fel egy tojást: Felmutatva 3 kártyát (kakas+tyúk+fészek), a játékos vehet egy tojás kártyát. Maga elé helyezi a tojás oldalával felfelé.
- Adj életet egy csirkének: A játékos bemutat 2 "tyúk" kártyát és közben imitálja egy tyúk kotkodácsolását. Akkor felfordít egyet a tojás kártyái közül és így kikelt egy új kiscsirkét.
- Vegyél egy tojást egy másik játékostól: A játékos bemutat egy "róka" kártyát egyik ellenfelének és elkéri egy tojás kártyáját (csirkét nem vehet el). A játékostárs visszatámadhat úgy, hogy bemutat 2 "kakas" kártyát (amit aztán be kell dobnia középre és azonnal 2 új lapot húz az eldobott lapok helyett).
Minden kártyát, amit bemutattak a játékosok azután be kell dobni középre és helyettük új lapot kell húzni középről. Amikor a pakli elfogyott, valaki megfordítja a bedobott lapokat és így új pakli keletkezik.
Figyelem: Senki nem fordíthatja fel azonnal a húzott tojást (vagyis keltheti ki a kiscsirkét)
Ki nyer? Az nyer, aki először tud 3 kiscsirkét „kikelteni”.
Adatok
Gyártó
Djeco
Ajánlott életkor
5 éves kortól 9 éves korig
Cikkszám
DJ05119